Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Σχετικά με τη συντριβή του αεροσκάφους στις Η.Π.Α. - UPDATE


Νεότερα στοιχεία :
Το αεροσκάφος δεν έπεσε με το ρύγχος αλλά με την "κοιλιά" και με το ρύγχος του να "δειχνει" αντιδιαμετρικά από τον αεροδιάδρομο. Το de-icing ήταν όντως ενεργοποιημένο. Μαρτυρίες κατοίκων υποστηρίζουν ότι το αεροσκάφος ήταν χαμηλότερα απ' ό,τι έχουν συνηθίσει να βλέπουν στην περιοχή. Φαίνεται ότι ο αυτόματος πιλότος ήταν ακόμα ενεργοποιημένος.

Παρακαλώ τον φίλο αναγνώστη που φαίνεται να έχει γνώσεις επί του θέματος να μας στείλει στο e-mail επικοινωνίας τις απαντήσεις του στα κάτωθι ερωτήματα :

1. Σε συνθήκες παγετού συνίσταται οι πιλότοι να έχουν τον αυτόματο ή να πιλοτάρουν χειροκίνητα;
2. Οι κανονικές προσεγγίσεις γίνονται με αυτόματο πιλότο;
3. Ο πύργος ελέγχου γνωρίζει το υψόμετρο πτήσης κάθε αεροσκάφους. Οι κάτοικοι της περιοχής κατάλαβαν ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο είναι χαμηλότερα απ' ό,τι θα έπρεπε. Ο πύργος ελέγχου δεν το ήξερε;
4. Πώς γίνεται το ρύγχος του αεροσκάφους να δείχνει αντίθετα από 'κει που θα έπρεπε;

Αυτά προς το παρόν. Επειδή ,σύμφωνα με δικές σας καταγγελείες, είμαστε ημιμαθείς το ρίχνουμε στο μάσημα και δεν πρόκειται να σας πούμε τι πιστεύουμε αλλά περιμένουμε ανυπόμονα τις απαντήσεις όσων γνωρίζουν.
Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια - Παρατηρήσεις - Απαντήσεις

Youtube fun!

ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ