Διαβάζοντας αυτό στο πασίγνωστο troktiko έχω να κάνω ορισμένες υποθέσεις, διαπιστώσεις και διευκρινήσεις...
Άμα αυτό το κείμενο το έγραψε πλοίαρχος εγώ είμαι ο Οικουμενικός Πατριάρχης.
Προσωπικά υποθέτω ότι είναι συγγενής του καπετάνιου και όχι πλοίαρχος. Κι αυτό φαίνεται από το ότι γνωρίζει τι είχε αναφέρει ο πλοίαρχος στην εταιρία και για ποια θέματα καθώς και ότι η εταιρία τον γείωσε (όπως υπονοεί). Εμένα μου φαίνεται σαν παράπονο του συζύγου προς την σύζυγο ή προς άλλο κοντινό πρόσωπο... Αν ήταν όντως καπετάνιος θα γνώριζε πως...
... Αν σε ένα οποιοδήποτε βαπόρι γίνει το οτιδήποτε την πλήρη ευθύνη φέρουν ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ και ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Τέλος.
Αυτό το ξέρει και η κουτσή Μαρία. Δεν έχει σούξου μούξου μανταλάκια. Είτε είχαν βάρδια είτε όχι, ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτοί έχουν την ευθύνη. Ας είχαν κάνει ωχτακόσιες αναφορές και στον Θεό τον ίδιο!
Πλοίαρχος και Μηχανικός Α' είναι υποχρεωμένοι να ελέγχουν ότι όλα λειτουργούν όπως πρέπει είτε όταν οι συνεργάτες είναι "καλοί" αλλά ειδικά όταν οι συνεργάτες τους δεν είναι άτομα απολύτου εμπιστοσύνης.
Δηλαδή άμα ένα αεροπλάνο πέσει επειδή ο κυβερνήτης δεν τσέκαρε ότι τα συστήματα λειτουργούν ως πρέπει, θα φταίει και η αεροσυνοδός;
Γι'αυτό υπάρχουν υπεύθυνοι (Πλοίαρχος, Μηχανικός Α', Πιλότος κλπ) για να αναλαμβάνουν τις ευθύνες που υπάρχουν (και γι'αυτό πληρώνονται...) διαφορετικά δε θα υπήρχε ιεραρχία. Θα λέγονταν όλοι λοστρόμοι πχ...
Κι αν θέλετε πείτε μου: πώς μπορεί κάποιος να είναι μηχανικός ή (ανθ-υπό-)πλοίαρχος με κρατικό δίπλωμα (όπως αναφέρει ο υπογράφων ως πλοίαρχος που έστειλε το κείμενο) όταν μέχρι πριν λίγο καιρό έμπαινες στην εμποροπλοιάρχων με 4-5; Τι στο καλό γνώσεις έχει κάποιος που μπαίνει κάπου με 4-5; Μπορεί να ανταπεξέλθει, νομίζετε, στις ειδικές απαιτήσεις της δουλειάς ενός Μηχανικού του Εμπορικού Ναυτικού; Για να είσαι του 4 πάει να πει ότι δεν ξέρεις πόσο κάνει 1+1, όχι να γνωρίζεις όλη τη Θερμοδυναμική, την Υδραυλική και την Ηλεκτρολογία πχ που απαιτείται σε ένα βαπόρι....
Ευτυχώς όμως υπάρχουν άνθρωποι σωστοί επαγγελματίες που κάνουν πάρα πολύ καλά τη δουλειά τους!
Α! Και κάτι τελευταίο. Κύριε "πλοίαρχε", υπάρχει διαφορά μεταξύ "ναύτη" και μηχανικού...
Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια - Παρατηρήσεις - Απαντήσεις